English
Search icon
12 Декември 2022, понеделник

Нели Йоловска гостува на "Жената е...сила на характера", специално издание на сп. "Мениджър"

Нели Йоловска гостува на "Жената е...сила на характера", специално издание на сп. "Мениджър"
Нели Йоловска гостува на "Жената е...сила на характера", специално издание на сп. "Мениджър"
Нели Йоловска гостува на "Жената е...сила на характера", специално издание на сп. "Мениджър"

Нели Йоловска, главен директор „Продажби“ в БОРИКА, е една от дамите в новия, шести брой на списанието "Жената е...", специално годишно издание на списание "Мениджър". В него всяка една от тях е представена през най-силните й черти и добродетели. 

Цитат: „Моята вяра, че няма невъзможни неща, не бива да се бърка с надеждата. Защото аз не се надявам, а работя така, че да доказвам, че няма невъзможни каузи.“

Визитка: Професионалния си път започва в  най-голямата медийна група в България в областта на информационните технологии - IDG България (ICT Media), като в продължение на 10 години успешно управлява водещите ИТ медии в страната – списанията CIO и PC World, вестник Computerworld, сайтa www.idg.bg и др. През 2007 г. по инициатива на ръководената от нея ICT Media и с нейно активно участие се основава Клубът на ИТ мениджърите, който оперира и до днес. Мениджърският  й опит се простира и извън пределите на България, като част от екипа на голяма софтуерна компания.

В  БОРИКА отговаря за взаимоотношенията с клиентите  - както в  корпоративния, така и в крайно клиентския сегмент. Ръководи екип от над 90 търговци в цялата страна. Завършила е Техническия университет в София със специалност „Информационни и комуникационни технологии и програмиране“.

Нели Йоловска се присъединява към акционерното дружество през 2017 г. Като най-силна черта на своя характер определя убеждението, че за нея няма невъзможни неща. Стига човек да иска нещо много силно, намира начин да го постигне. Важи и за бизнеса, и за личния живот. В бизнеса това е особено важно -   когато клиент иска нещо нестандартно, не да му кажеш – не предлагаме такова решение, а да откриеш съмишленици, с които заедно да предложите решение, отговарящо на нуждите на клиента. Впоследствие може да се окаже, че това ви е отворило нови бизнес възможности. Ролята е като на повелителката на безнадеждните каузи, но когато нещата се получат, удовлетворението е голямо.

"За да си успешен е много важно да вървиш напред с екип от точните хора, способни да поемат предизвикателства и умеещи да излязат от зоната си на комфорт, виждащи гората, а не само дърветата, хора, на които имаш доверие и можеш да разчиташ във всеки един момент."

Топ 5 сили на характера

  • Упоритост
  • Отговорност
  • Честност
  • Безпристрастност
  • Емпатия

- Каква е вашата формула за постигане на равновесие между принципи и емоции в работата? Как бихте отговорили на въпроса на американската писателка Мари Лу: „Ако си лишен от емоции, какъв е смисълът да бъдеш човек?“?

Без емоции няма хора, има машини. В работата обаче не трябва да изпускаш емоциите си, трябва да бъдеш обективен, да се абстрахираш от емоциите и да вземаш правилните решения. Това, разбира се,  не означава, че не бива да бъдеш човечен, да си подкрепящ и съпричастен към проблемите на хората около теб. Трябва да умееш „да се обуеш в обувките на другия“, за да разбереш причината за реакцията  му, да анализираш ситуацията безпристрастно и да предприемеш адекватните действия. В живота си съм имала много трудни ситуации и именно способността да погледна без емоции на случващото се ми е помогнало много, за да продължа напред.

- Оптимизмът или реализмът е по-ефективна стратегия за жената – лидер?

Не харесвам етикетите „жена-лидер” или „мъж-лидер”. Човек или е лидер, или не е. За мен ефективната стратегия е умерен оптимизъм. За да вървиш напред, винаги трябва да си поставяш по-високи цели. Не е достатъчно да кажеш аз мога това  и няма какво повече да направя. Трябва да можеш да запалиш хората, за да надскочат себе си.

- Каква е цената на честността, която плащате във вашата работа?

Нямам готов отговор на този въпрос. Моят принцип е , че трябва да се отнасяш с другите, така както би искал те да се отнасят с теб. Ако искаш те да бъдат честни към теб, то и ти трябва да бъдеш към тях. Не е задължително да слагаш розовите очила, трябва да си способен да покажеш и позитивите и негативите. Така печелиш уважение и доверие.

Източник: сп. Мениджър

Други новини

M. Вичев в бюлетина на АББ: За развитието на платежните системи и преспективите за еврото
24 Април 2024, сряда

M. Вичев в бюлетина на АББ: За развитието на платежните системи и преспективите за еврото

Прилагане на единни европейски стандарти за плащанията в лева, изпълнявани през платежна система БИСЕРА6...

Научете повече
Пред в. КАПИТАЛ: Синергията в банковата общност е гаранция за успешен преход към еврото
19 Април 2024, петък

Пред в. КАПИТАЛ: Синергията в банковата общност е гаранция за успешен преход към еврото

В интервю за в. КАПИТАЛ Ваня Ганева, директор "Платежни услуги", и Стоилка Арсова, директор "Национална картова и платежна схема", разказват за...

Научете повече
Боян Дамянов пред сп. Мениджър: Осигуряваме удобство за клиенти и търговци
15 Март 2024, петък

Боян Дамянов пред сп. Мениджър: Осигуряваме удобство за клиенти и търговци

Електронната търговия е водеща тема в мартенския брой на сп. Мениджър. В експертен коментар по темата Боян Дамянов...

Научете повече

Свържете се с нас

Централно управление

София 1612
бул. "Цар Борис III" №41
и-мейл: office

Вижте всички офиси



Последвайте ни:

Имате запитване

Captcha Image
Вашето запитване беше изпратено успешно!
Въвели сте некоректни данни. Моля, опитайте отново!


* Всички полета са задължителни