БОРИКА АД е в основата на технологичната инфраструктура на платежната индустрия в България. Приоритет на дружеството е осигуряването на съвременна картова и платежна среда за финансовите институции. Компанията се стреми да отговаря в най-висока степен на потребностите на банките от модерни финтех решения в полза на техните крайни клиенти. Сред технологичните иновации, които коренно променят клиентското преживяване и са двигател на икономиката като цяло, са отдалечената идентификация и електронно подписване под бранда B-Trust, незабавните и мобилни преводи blink, решенията за удобни и сигурни плащания в интернет и чрез софтуерен ПОС терминал, електронните ваучери (за храна), услугите по превенция и мониторинг на финансови измами и др. Вече над 35 години БОРИКА партнира на банки и финансови институции, държавна администрация и частен бизнес, в полза на техните контрагенти и клиенти.
За компанията
Регулирани и платежни услуги
Услуги, свързани с платежните системи БИСЕРА6, БИСЕРА и БОРИКА.
Картови услуги
Приемане на трансакции, издаване на карти, обслужване на АТМ и ПОС терминални устройства, мониторинг и превенция на картови измами.
Услуги Платежна Институция
Приемане на плащания с платежни инструменти, иницииране на плащане и предоставяне на информация за сметка.
Финтех услуги
Мултибанкинг платформа InfoPay и платформа за електронно фактуриране E-faktura.
Софтуерни услуги
Специализирани софтуерни продукти, картов бек офис, електронно известяване.
Инфраструктурни услуги
Телекомуникационни услуги за защитена, резервирана и ефективна свързаност. Предлагане на инфраструктурата като услуга.
Новини
Българските банки обединяват усилия за въвеждане на иновативната услуга „blink дарения“
Българският финансов пазар отбелязва важен етап в развитието на незабавните разплащания с въвеждането на blink дарения по мобилен номер - иновативна услуга, базирана върху...
Във връзка с въвеждането на еврото у нас БНБ измени лиценза на БОРИКА за платежни операции с карти
На свое заседание Управителният съвет на БНБ измени издадения на БОРИКА АД, лиценз за извършване на дейност като оператор на платежна система за обслужване на плащания с...
Акцент
0700 199 10 и * 9910 – номера за обслужване на клиенти на БОРИКА
Центърът за обслужване на клиенти работи от понеделник до петък, от 07.00 до 23.00 ч.
Работното време на търговските офиси е от 08.30 до 17.30 ч.
Свържете се с нас
Централно управление
София 1612
бул. "Цар Борис III" №41
и-мейл: office
Контактен център
работно време: 07:00 – 23:00 ч. в работни дни
тел.: 0700 199 10 на цената на един градски разговор за стационарни телефони на vivacom
моб.: *9910 на цената на разговор в съответната мобилна мрежа, съгласно тарифния план на клиента
и-мейл: support