English
Search icon
24 Август 2017, четвъртък

0700 199 10 – национален телефон за обслужване на клиенти на БОРИКА

БОРИКА пусна нов национален телефон за обслужване на своите клиенти – 0700 199 10.

На този номер клиентите на компанията получават консултации и съдействие за услугите електронен подпис B-trust, електронна фактура E-faktura, мобилен портфейл Mobi-B и други.

Центърът за обслужване на клиенти работи от понеделник до петък, от 7.00 ч. до 23.00 ч. В случай на изгубен или откраднат сертификат, клиентите получават съдействие 24/7. 

Цената на услугата, независимо от коя точка на страната е обаждането, зависи от тарифата на съответния оператор, от който е изходящото обаждане.

Други новини

Най-разпространеният електронен подпис у нас - B-Trust, навърши 15 години
1 Април 2018, неделя

Най-разпространеният електронен подпис у нас - B-Trust, навърши 15 години

Над 100 000 лица и фирми в България използват B-Trust, за да подписват плащания и документи...

Повече
БОРИКА започва дигитална трансформация посредством WAY4
19 Март 2018, понеделник

БОРИКА започва дигитална трансформация посредством WAY4

Дружеството избра софтуерната платформа за цифрово плащане WAY4 за трансформиране на основния си бизнес. Платформата е лицензирана от OpenWay...

Повече
БОРИКА подкрепя благотворителната инициатива „Капачки за бъдеще“
1 Март 2018, четвъртък

БОРИКА подкрепя благотворителната инициатива „Капачки за бъдеще“

Участието на компанията става възможно, благодарение на служителите, които се ангажират да събират и изхвърлят пластмасовите капачки на специално определени места в ....

Повече

Свържете се с нас

Централно управление

София 1612
бул. "Цар Борис III" №41
тел.:0700 199 10
работно време:8:30 – 17:30 в работни дни
и-мейл:office

Вижте всички офиси

Намерете ни в

Имате запитване

Вашето запитване беше изпратено успешно!
Въвели сте некоректни данни. Моля, опитайте отново!


* Всички полета са задължителни