English
Search icon
3 Ноември 2021, сряда

Бизнес потребителите следят всички свои банкови сметки в единна платформа

Бизнес потребителите следят всички свои банкови сметки в единна платформа

Нова технологична платформа, в отговор на т.нар. Отворено банкиране,  разработи платежният оператор БОРИКА. Чрез нея бизнес потребителите получават бърз и лесен дистанционен достъп до своя финансов профил.  

Мултибанкинг платформата InfoPay е в помощ на организации, които разполагат със сметки в различни банки. Тя предлага редица функционалности, които улесняват клиентите в управлението на фирмените им финанси. Платформата е единна точка, предоставяща 24-часов контрол на средствата - консолидирана информация за наличности и движения по всички фирмени сметки в различни банки, детайли по платежа сметка, справка за списък на платежни сметки и др.

Две са основните изисквания към клиентите на InfoPay – да разполагат с онлайн банкиране и да получат съгласие за регистриране на сметки в InfoPay от обслужващите ги банки. Процесът по получаване на съгласие е бърз, лесен и се извършва дистанционно в самата платформа.

Услугата е подходяща за собственици, управители, счетоводители и други лица, за които е важно да получават навременна и обобщена информация за фирмените средства. Достъпът до платформата е базиран на роли и индивидуални права, което позволява специфична информация да се достъпва от различни служители в компанията, в зависимост от преките им задължения. Това я прави особено подходяща и за счетоводни къщи, които обслужват множество клиенти. Благодарение на нея, те разполагат с информация за сметките на всички свои клиенти на едно място. Проучване на БОРИКА сочи, че използването на InfoPay съкращава до 4 пъти времето за изготвяне на финансови справки.

В процес на разработка са още две полезни функционалности в InfoPay - интеграция с ERP модул на счетоводна система и възможност за автоматизирани плащания. Интеграцията с ERP модул ще позволи автоматично извличане на информация от всички банки с регистрирани сметки в InfoPay и зареждането й в счетоводните системи на фирмата-клиент на услугата. Ще станат възможни и автоматизираните плащания на издадени електронни фактури, чрез които фирмите ще могат да извършват реконсилация на плащанията и вземанията/задълженията си от/към контрагенти. Предвижда се интеграция и с услугата електронна фактура на БОРИКА, което ще даде още повече възможности и удобство на потребителите.

­­­­­­­­­­­­­­­­­„Финтех услугата InfoPay e логично надграждане на дейността на БОРИКА като платежна институция“, споделя Даниел Алексиев, зам.-директор „Платежни услуги“ в БОРИКА. „С въвеждането на директивата PSD2 у нас на Дружеството беше възложена задача да разработи национален технически стандарт за Отворено банкиране, който да подпомогне и ускори процеса, а днес, благодарение на InfoPay, тези услуги са достъпни за широк кръг от бизнес потребители“, допълва още той.   

Регистрацията в InfoPay е възможна както онлайн, така и присъствено. Онлайн регистрацията е на адрес www.infopay.bg, посредством квалифициран електронен подпис – хардуерен или облачен, или видео идентификация, предоставени от компанията. Присъствената регистрация се извършва в търговски офис на БОРИКА от законния представител на юридическото лице – клиент на услугата. Клиентите заплащат услугата на база на брой сметки, които желаят да следят, като имат възможност за избор от три ценови пакета.

Видео инструкции за работа с платформата са налични в Youtube канала на БОРИКА АД

Други новини

22 Март 2023, сряда

Търговският офис на БОРИКА в гр. Смолян - на нов адрес

От 27 март клиентите ще бъдат посрещани в приветливото пространство на новия офис на бул. „България“ 11 А...

Научете повече
БОРИКА с нов търговски офис в Плевен – по-просторен и удобен за клиентите
9 Март 2023, четвъртък

БОРИКА с нов търговски офис в Плевен – по-просторен и удобен за клиентите

Той се намира на същата улица като досегашния - ул. "Сан Стефано", но на различен номер...

Научете повече
БОРИКА въведе интерактивната система Holler.live за измерване на клиентската удовлетвореност
8 Март 2023, сряда

БОРИКА въведе интерактивната система Holler.live за измерване на клиентската удовлетвореност

Клиентите на Дружеството ще имат възможност да споделят в реално време своите впечатления от услугите и обслужването...

Научете повече

Свържете се с нас

Централно управление

София 1612
бул. "Цар Борис III" №41
и-мейл: office

Вижте всички офиси



Последвайте ни:

Имате запитване

Captcha Image
Вашето запитване беше изпратено успешно!
Въвели сте некоректни данни. Моля, опитайте отново!


* Всички полета са задължителни